V rámci této aktivity budou probíhat činnosti zaměřené na získání informace, které slouží k uskutočnění cílů projektu. Analýzy budou zaměřeny podle potřeb jednotlivých částí cílové skupiny:
Dále budou probíhat komunikační činnosti podle marketingového komunikačního plánu projektu zaměřené na:
S cílovou skupinou se bude pracovat nepřímo dotazníkovou formou. Na realizaci se budou podílet hlavní manažer a administrátor projektu, manažeři vzdělávacích aktivit, manažer projektu (na straně partnera), konzultanti specialisté a manažer publicity. Tato klíčová aktivita nepředpokládá realizaci formou dodávky, ani výběrové řízení. Činnosti budou probíhat v souladu s harmonogramem akademického roku, po celou dobu trvání projektu (jednoročný periodický proces). K aktivitě se vztahují osobní náklady, případné cestovní náklady pro uskutočnění komunikačních aktivit s firmami a SŠ.
Pro inovace a transformace studia na FT směrem k vyšší kreativitě absolventů a jejich flexibilitě při uplatnění (nejen ve výrobních, ale i v odvětvích, která textilní výrobky dále používají jako poloprodukty) je třeba nejen provedení analýz odvětví, ale nastartování konkrétní spolupráce s firmami. V této aktivitě bude klíčové využití pozice a zkušeností partnera projektu - klastru Technické textilie (CLUTEX). Pro užší propojení s výrobní sférou budou prováděny:
Na realizaci se budou podílet: hlavní manažer projektu, manažer projektu (partner), administrátor projektu, manažeři vzdělávacích aktivit, manažer publicity (viz. pracovní náplně). Tato klíčová aktivita nepředpokládá realizaci formou dodávky, ani výběrové řízení. Pro cílovou skupinu budou připravovány materiály a nabídky příležitostí (praxe, stáže, diplomové, bakalářské práce, exkurze, přednášky) se členy cílové skupiny se bude pracovat nepřímo, dotazníkovou formou. Tato aktivita je plánována jako průběžná po celou dobu trvání projektu. K aktivitě se vztahují především osobní a cestovní náklady pro uskutečnění komunikačních aktivit s firmami a středními školami. Cestovní náklady jsou spojené s plánováním zefektivnění a konkretizací zapojení jednotlivých členů partnera projektu CLUTEX (20 firem TOP) a také s navázáním spolupráce s firmami, které technické textilie využívají (geotextilie, agrotextilie, medicínské textilie, automotiv textilie apod).
V rámci této aktivity budou probíhat činnosti v pracovních skupinách dle oborů (bakalářský studijní program - Textilní a oděvní návrhářství, Textilní marketing, Technologie a řízení oděvní výroby, Chemická technologie textilní, Mechanická textilní technologie, Netkané textilie, Textilní materiály a zkušebnictví, Technické textilie; magisterský studijní program - Textilní a oděvní technologie, Textilní materiálové inženýrství, Textile Engineering). Modifikace studijních programů, oborů, plánů:
Činnosti budou probíhat na katedrách v oborových komisích odborných pracovníků projektu (lektoři vzdělávací aktivity, konzultanti vzdělávací a odborné aktivity, konzultanti specialisté), na každé garantující katedře bude stanoven manažer vzdělávací aktivity, na fakultě bude činnosti koordinovat hlavní manažer projektu spolu s manažery vzdělávacích aktivit. Část cílové skupiny - studenti všech bakalářských a navazujících magisterských oborů budou zapojeni do ankety hodnocení studia. Činnosti budou probíhat v souladu s harmonogramem akademického roku, po celou dobu trvání projektu (jednoroční periodický proces). K aktivitě se vztahují především osobní náklady. Tato klíčová aktivita nepředpokládá realizaci formou dodávky, ani vyhlašování výběrového řízení.
Jsou plánovány činnosti zaměřené na zvýšení kvality pedagogického aspektu akademického prostředí, rozepsané podle částí cílové skupiny.
Na realizaci aktivity se budou podílet především manažeři vzdělávací aktivity a odborní pracovníci (v pozici lektor vzdělávací aktivity, konzultant vzdělávací a odborné aktivity, konzultant specialista). Činnosti budou probíhat v souladu s harmonogramem akademického roku, po celou dobu trvání projektu (jednoroční periodický proces). K aktivitě se vztahují především osobní náklady, náklady na zařízení a vybavení a pořízení drobného majetku. Tato klíčová aktivita předpokládá realizaci výběrového řízení.
Stěžejní činnosti této klíčové aktivity jsou rozděleny na organizační zajištění výuky a vlastní realizaci výuky následovanou hodnocením zpětné vazby. Hlavní a největší část cílové skupiny, studenti prezenční i kombinované formy bakalářských a magisterských studijních oborů, bude zapojena přímo a projde během semestrů výuky inovovanými studijními plány v modifikovaných nebo nových studijních předmětech.
Na realizaci celé klíčové aktivity se budou podílet především odborní pracovníci na projektu - lektoři vzdělávací aktivity, konzultanti vzdělávací a odborné aktivity, (vlastní výuka, hodnocení) a manažeři vzdělávací aktivity (organizace a koordinace činností mezi katedrou garantující obor, fakultou a hlavním manažerem). Činnosti budou probíhat po celou dobu trvání projektu (semestrově tj. půlroční periodický proces). Tato aktivita je další z nejrozsáhlejších v rámci tohoto projektu a vztahuje se k ní velká část osobních nákladů a náklady kapitoly Místní kancelář. V rámci této aktivity se nepočítá s vypsáním výběrového řízení.
Marketingové a komunikační činnosti se soustředí především na popularizaci inovovaných studijních oborů a prezentaci studia na FT. Hlavní aktivitou je nastavení dlouhodobé koncepce komunikační strategie FT TUL, která bude pokrývat:
Komunikační strategie pro popularizaci studijních oborů je v souladu s celkovou marketingovou strategií FT a zároveň reflektuje specifika projektu, zaměřuje se na cílenou propagaci studia, výsledků VaV a diseminaci projektu. Dalšimi podpůrnými aktivitami jsou:
Podpůrné nástroje pro popularizaci oboru:
Na činnostech se budou podílet manažer publicity, hlavní manažer projektu, finanční manažer, manažer projektu (partner), manažeři vzdělávací aktivity (příprava odborných materiálů, organizace akcí). K této aktivitě se vztahuje část osobních nákladů, náklady kapitoly Místní kancelář a náklady na služby spojené s pořízením propagačních materiálů a konáním propagačních akcí. Nepočítá se s vypsáním výběrového řízení. Formou dodávky bude řešeno zhotovení reklamních materiálů (tisk letáků, katalogů, brožur atd.) Cílová skupina bude oslovována prezentačními materiály a motivována k zapojení do anket